Що мені подобається

Напишу, що мені останнім часом подобається.

Спостерігати, як Яна Андріївна спить. Спостерігати, як не спить. Просто дивитись на неї, тримати на руках. Коли спить у мене на руках.

Працювати. Особливо коли в кабінеті встановили кондиціонер. Писати. Телефонувати. Вигадувати заголовки до новин. Контролювати. 

Гуляти з дружиною ввечері. Взявшись за руки, йдучи безцільно й не поспішаючи. Говорити про якісь дріб’язкові, на перший погляд, речі.

Випивати з друзями. Пиво, коньяк, вино, горілка – не важливо, що саме пити. Важливо, з ким. Дискусії, жарти, плани, ідеї.

Вечеряти на веранді. Відкриті (але не повністю, щоб менше комарів летіло) двері, тиха розмова, смачна, хоч і нехитра їжа… Іноді – пиво або 50 грамів «для апетиту» з тестем.

Читати перед сном. Стомився за день, у голові – суміш пострілів під Оситняжкою, політичних заяв, пожеж, баскетболу і потопельників. Лягаю на ліжко, беру Купріна…

4 коментарі:

  1. Трындец
    Всё назвал кроме интима. Ха ха ха

    ВідповістиВидалити
  2. ух ти! "Озабочених" тут ще не було, по-моєму. Радий вітати.

    ВідповістиВидалити
  3. Привіт, подобається мені як ти пишеш, але все ж "лягаю В ліжко" :)

    ВідповістиВидалити
  4. ну, може, мені подобається лягати НА ліжко ;)) Хоча ти правий, звичайно.

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.