Пошук

24.07.12

Вчора у Кіровограді відзначали День алкоголіка?

Наприкінці робочого дня друзі зібралися на п’янку. Запрошували й мене. На жаль (чи на щастя), я був зайнятий.

Потім мені зателефонував ще один друг ‒ уже такий, як треба. Довго намагався щось розповісти. Я так і не зрозумів, що він хотів.

На зупинці, де я чекав маршрутку, сиділи троє «готових» пацанів. Один не витримав – збігав у магазин і повернувся з пляшкою горілки. Його зустріли радісними вигуками.

Біля бару, який минаю дорогою додому, менти розбороняли двох п’яних мужиків.

На Карабінерній назустріч мені спускався немолодий уже чоловік. Але хитався він явно не від старості.

І на завершення, коли я вже відпирав хвіртку, повз мене пройшли двійко веселих товаришів. Один із них ніс у руках величезний пакет, у якому щось дзвеніло, а другий захоплено розповідав: «Нє, ну от якщо брати дволітрову «Арсеналу» ‒ це набагато вигідніше. Я завжди так беру».

2 коментарі: