Вибір зроблено

Все. Назад шляху немає. Вибір зроблено. На столі – блокнот, ручка, нетбук. У голові – поки бардак, але це мине. Гуде вентилятор, розганяє важке повітря. За вікном – ранок.

Хто б що не говорив, але вибір зроблено.

Буде важко. Особливо на перших порах. Незвично. Так ніколи не було. Тому все – з нуля.

Тік-так. Годинник на стіні відраховує час. Тік-так. Тік-так.

Плакати. Старі шпалери. Не заправлене ліжко. Липучка з мертвими мухами. Тісно. Але ці стіни не давлять на мене. Мені тут комфортно. Зручно. Довго. Страшно. Важко.

Починаємо?

13 коментарів:

  1. я так розумію це стан на початку написання якоїсь статті?

    ВідповістиВидалити
  2. та ні ) просто щось у голову з самого ранку прийшло ))

    ВідповістиВидалити
  3. ну, класно прийшло. а, цікаво, до дзвінка цск чи після))

    ВідповістиВидалити
  4. До. Це ще сьомої не було ) А дзвінок - о 9-й.

    ВідповістиВидалити
  5. Выбир - относительно чего? Неужели и с этой женой неужился? То ли ещё будет? )

    ВідповістиВидалити
  6. Ура! Нарешті полізли мої любі аноніми. Як я за вами скучив! )))

    По суті. У родині - все ок. Не переймайтесь ))

    ВідповістиВидалити
  7. Та я не переймаюсь. Пост немножко "по-дебильному" написан. Давай по суті.

    ВідповістиВидалити
  8. Як хочу - так і пишу -) Менше нервуйся. А то знову відключу тобі й таким, як ти, можливість коментувати ))))

    ВідповістиВидалити
  9. Андрей! опустись на землю. Неужели ты думаешь что кто-то особо будет даже анонимно комментить твой бред?

    ВідповістиВидалити
  10. Ну ти ж ось коментуєш. А поки не було опції щодо анонімних коментів - мовчав. Чому?

    ВідповістиВидалити
  11. Впадло регистрироваться в гугле было.

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.