Заклик до друзів і недругів

Я вчора нарешті купив собі новий телефон – Nokia Asha 302. До того в мене був Fly Q400.

Я закликаю своїх друзів і всіх, хто ставиться до мене нормально: ніколи, за жодних обставин не купуйте собі Fly. Ніколи. Так, вони не надто дорогі, але страшенно глючні.

І звертаюся до недругів. Купуйте телефони Fly. Вони – дешеві, але за своїм функціоналом не поступаються більш крутим моделям інших виробників. Телефони Fly – прекрасна альтернатива дорогим маркам. Не переплачуйте за бренд. Користуйтеся дешевою і якісною технікою!

2 коментарі:

  1. Оце думаю які огірки кращі: ті, що гладенькі, чи з пупиришками?

    ВідповістиВидалити
  2. Хочеться вірити, що ті, котрі Nokia -) Побачимо. Але від Fly натерпівся - жах )))

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.