Зустріч випускників площадки-2012

Ми це зробили. Приїхали і прийшли не всі, хто обіцяв. Але і так було весело. (Напишу швидко й тому сумбурно, готую до здачі черговий номер газети. Більше фотографій можна подивитися в мене «В Контакті».)

Першими на площадці з’явилися Вольдемар, я, пляшка горілки, дві банки консервів, хлібина і пиво. На городі за гандбольними воротами ходив Серьога Зовва, вишукував там цибулю. По-моєму, ще й не зовсім на своєму городі, але то таке.





Потім підійшли Макс Наконєчний, Вовка Безродній, Серьога Васильєв, Граф, приїхав Руся Таран на машині, з Кіровограда прибув Матвєй… Коротше, народ потихеньку збирався.

А, ледь не забув. Серьога Матко – один із тих, чий номер телефону я так і не знайшов. (Було мало вільного часу на пошуки.) Але, як з’ясувалося, він зараз у Малій Висці. Якраз у суботу ввечері він вирішив прийти на площадку, розтяжку зробити, на турніку повисіти…

Картина – незабутня. На площадку йде Матко. Ми починаємо кричати: «Серьога!» Він придивляється і охеріває просто: дев’яності роки повернулися?! Йде позайматись, під горіхами – купа народу…




Потім ми скинулися гривень по 50. Вольдемар заявив, що піде в магазин. Довго не було, приніс горілки, два пакети насіння смаженого і 180 гривень здачі. На щастя, після нього з’їздив Руся Таран, тому випити й закусити було.



Я хочу ще не одну таку зустріч. Я хочу, щоб ця зустріч стала щорічною. І всі, кому я телефонував із такою пропозицією, її підтримали.

Так що Зустрічі випускників площадки-2013 – бути!

8 коментарів:

  1. Кущёвский бит6 серпня 2012 р. о 20:59

    Фееричный сельский жлободром

    ВідповістиВидалити
  2. А над страною лєтіііт.. Кущовскій біт!

    Коментуй іще -)) Мені подобається.

    Феєрично.

    ВідповістиВидалити
  3. А мені пост сподобався. Навіть настрій піднявся. По-доброму заздрю. Класна компанія, класний відпочинок, класний отой товариш, який на чужому городі цибулю шукає. Це так прикольно))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую -)

    Товариш Біт, який відписався вище, думаю, написав би якусь херню на будь-який пост ))) А відпочинок справді вдався. Коли бачиш людей, із якими не бачився років 10 - 15...

    Забув зовсім. Бачили не всі. Один наш друг (на знімку він у темних окулярах) осліп - так склалося, на жаль. На зустріч його привів інший, за руку просто. І він узнав усіх (усіх, блін!) за голосами. Нікого не переплутав!

    ВідповістиВидалити
  5. Там давня історія. Ще з дитинства почав зір втрачати - через якусь травму. Ну і потім ще всілякі негаразди додалися... Я не впевнений просто, що можу тут усе розповідати, соррі.

    ВідповістиВидалити
  6. ок, ти правий. Передавай йому привіт

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.