Вечір радіо

Послухав сьогодні ввечері «Скіфію-Центр». Не з самого початку.

Віра Шестакова розповіла мені останні новини шоу-бізнесу. Так, я із радістю дізнався, що Брітні Спірз збирається заміж. Поспівчував Івану Урганту, який через напружений робочий графік розлучається з дружиною. З жахом вислухав історію про те, що співачка Йолка зовсім забула про свою хрещеницю і не спілкується з нею. Ох, Йолка-палка…

Потім із задоволенням кришив цибулю на салат під пісню у виконанні згаданої Йолки. Назву не пам’ятаю, слів теж.

Після чудової композиції слово взяла журналістка ОДТРК (прізвище вилетіло з голови), яка поспілкувалася в студії з представницею служби зайнятості. Невимушена розмова, щедро пересіяна канцеляризмами, тривала хвилин 10. (Голову даю на відсіч, що чиновниця читала з папірця. На жаль, новітні цифрові технології ще не навчили радіо показувати.)

Після цієї передачі новини спорту мені повідав Женя Савранський. Йому не вдалося мене вразити – всі новини я вже давно знав.

Потім на кухню прийшла дружина і зі словами «ну хіба тебе не дратує?!» витягла штепсель радіоприймача з розетки.

Чого дратує? Ні. Ловлю кайф просто.

1 коментар:

  1. Мене, до речі, дратує, що вони беруть свої новини з НК, а не "колотять" власний інформпродукт. Не можу пояснити чому, але дратує страшенно.
    )))) Щось хотів знову тільки що спробувати пояснити чому дратує - і не зміг. О май Готт. Баз коментарів

    ВідповістиВидалити

На платформі Blogger.