Новий ритуал

У мене є кілька ритуалів, без виконання яких і день – не день, і ніч – не та.

Скажімо, ранкова кава з сигаретою. Надворі. Щоранку, коли треба на роботу; без цього за хвіртку не виходжу.

Або куховарство. Люблю готувати. Часу на це небагато, але, щойно він з’являється, я – бігом на кухню. Ритуал полягає в тому, що під час варіння-смаження-печення обов’язковий атрибут – пиво. Попиваю його, в голові думки кружляють, на плиті шкварчить і булькає, запахи смачні розносяться… Краса!

Читання перед сном. Яким би не був стомленим ‒ хоч пару абзаців. (Вчора, до речі, закінчив гавайські оповідання Джека Лондона. Сьогодні треба підшукати собі щось новеньке.)

Невдовзі в мене з’явиться ще один ритуал. Незмінним заняттям по суботах стане приготування чогось новенького (рецептів в Інтернеті – море) і викладання процесу з ілюстраціями у цей блог. Почитати про мої кулінарні потуги можна буде за тегом «куховарство».

7 коментарів:

  1. З приводу кулінарних рецептів тут - даремно. Зіпсуєш блог. Краще заводь новий і там куховарь - моя порада

    ВідповістиВидалити
  2. Євгеніванович13 серпня 2012 р. о 15:08

    "Ранкову каву" з сігарєтами - ето круто!

    ВідповістиВидалити
  3. От якщо чесно, хотів тільки що написати, що я сюди з рецептами заходити не буду. Але скажу по-іншому. Спробуй. Подивимось, що вийде. В принципі, в тебе є смак

    ВідповістиВидалити
  4. Ну, поки від того, що готував, ніхто не помер. Наприклад, учора посмажив риби, то постраждав лише риб'ячий хвіст - він згорів, поки я відволікся на розмову по телефону.

    Але я ще жодного разу не готував якихось таких фіговин із красивими назвами. (Крім чилі кон-карне хіба що.) Борщ, плов, картопля тушена... А тепер хочу спробувати щось новеньке зварганити. Новеньке передовсім для мене.

    ВідповістиВидалити
  5. Тягне рука написати: "боронь тебе боже від цієї фігні в цьому блозі", але напишу: давай, подивимось

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.