Зроби людям добро – і вони тобі обов’язково помстяться

Приходила щойно в редакцію бабця зі 101-го мікрорайону ‒ скаржитися на Шаталова (кандидат у народні депутати від Партії регіонів у Кіровограді, якщо хтось ще не знає).

Ситуація, загалом, така. Мешканці кількох будинків підписалися під зверненням до Шаталова ‒ просили поставити дитячий майданчик.

Кандидат відреагував. Днями майданчик облаштували – однак не на тому місці, де просили (шматок землі у когось в оренді чи щось таке), а ближче до однієї з багатоповерхівок.

Ну і жаліється бабця: що ж оце поставили не там? Тепер мами, які виводять своїх чад на майданчик, діток із сусідніх будинків гратися не пускають.

По-перше, я не розумію, як можна вигнати дитину з дитячого майданчику. Ну просто не розумію, не вкладаються у мій мозок такі складні логічні конструкції. Яким ідіотом треба бути, щоб спеціально образити дитину?

По-друге: як можна скаржитися на щось хороше, що тобі безкоштовно зробили? Це все одно, що хтось подарує мені, наприклад, IPhone, а я у відповідь: та ні, друже, це ж четвертий, а мені п’ятий треба. Та подарували – і спасибі.

По-третє, до мене не доходить, як люди, які бажають щось для своїх дітей, тупо чекають, поки хтось інший це бажання здійснить. А самим узятися до роботи фен-шуй не велить?

Скільки світу – стільки й дива…

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.