Пошук

25.10.12

Передвиборче загострення

Чим ближче до дати Ікс, тим напруженіша ситуація. Кожен переживає це все по-своєму.

Щойно зателефонував якийсь чоловік до нас у редакцію і, не назвавшись, попросив акредитувати його на сьогоднішній прямий ефір Ларіна.

‒ Цим займається прес-служба облдержадміністрації, звертайтеся туди, ‒ відповів йому я.

‒ А я куди потрапив?

‒ До редакції газети Новини Кіровоградщини.

‒ Але ж це ваш номер ‒ 35-40-74? ‒ спитав співрозмовник.

‒ Ну, наш…

Тут він поклав слухавку.

Міський голова Олександрії Степан Цапюк звинуватив дітей першого секретаря міської організації КПУ Володимира Кудрі у торгівлі наркотиками.

А вчора на електронну пошту прийшло таке: «Пояснiть, будь ласка, появу бiгбордiв Онула у мiстi»…

1 коментар:

  1. "Міський голова Олександрії Степан Цапюк звинуватив дітей першого секретаря міської організації КПУ Володимира Кудрі у торгівлі наркотиками" - У мене колись малий в шість років кинув петарду під ноги жінці, вона написала до міліції, а я поскандалив з мєнтами так, що вони передали справу до суду і я мав через малого адмінпокарання у вигляді штрафу. Чи можна мене тепер все життя звинувачувати, що я поганий батько і неналежно виконую бітьківські обов язки? Ну навіщо цей бруд??? Ганьба Цапюку!

    ВідповістиВидалити