Пошук

30.11.12

Принцип м100%М

Орієнтація на процес, а не на кінцевий результат.

Я ставлюся до всіляких книг на теми «Як стати багатим», «Як досягти успіху», «Секрети мільйонера», «Організуйте свій час правильно» тощо з великою недовірою. Мені чомусь здається, що насправді автори цих опусів учать одному: щоб розбагатіти, треба написати про те, як розбагатіти, зробити красиву обкладинку і впарити свій шедевр якомога більшій кількості людей.

Але Іцхак Пінтосевич, серед клієнтів якого ‒ міжнародні корпорації, великі банки, телеканали тощо, ‒ трохи похитнув мої стереотипи. Я випадково у просторах Інтернету наткнувся на його розповідь про принцип м100%М і зрозумів: це саме те, чого мені не вистачало.

Коротко. Наприклад, я хочу навчитися писати класні тексти. Для цього, як не дивно, треба писати.

Маленька «м» у формулі м100%М ‒ це мінімум. Скажімо, 2000 знаків, те, що я зможу зробити без особливих труднощів. 100% ‒ вони і в Африці 100%: оптимальна величина, наприклад 4000 знаків (трохи більше стандартної авторської колонки у газеті формату А3). І, нарешті, «М» ‒ максимум, ідеал, до якого треба прагнути: 8000 знаків і більше.

Треба зобов’язати себе регулярно виконувати хоча б мінімум: щодня, в будь-якому стані, п’яним, хворим, стомленим, навіть 21 грудня 2012 року в погребі, поки над головою розвалюватиметься Всесвіт. (Для того він і мінімум: текст на 2000 знаків написати неважко.)

Просто, здавалось би. Чому не робив цього раніше? Відповім. Раніше я ставив перед собою завдання, виконати які було складно. Тому й лінувався: ох, це ж знову три години щось там робити, а спатоньки хочеться… Щодня мінімум, а там, де 2000 знаків – там же і 3000, і 4000, головне – почати.

5 коментарів:

  1. Приклад невдалий. Класність матеріалу від кількості знаків не залежить. А якщо залежить - зав язуй із журналістикою

    ВідповістиВидалити
  2. Приклад вдалий. Просто, щоб робити щось регулярно, треба встановити якийсь мінімум. От цей мінімум і встановлений - 2000, 1500, 1000 - неважливо. Це по-перше.

    По-друге, не можна навчитися писати, пишучи щодня по одному реченню. Вірніше, можна, але життя не вистачить.

    По-третє, абсолютно з тобою згоден: звичайно, кількість знаків на класність матеріалу ніяк не впливає. Однак - див. "по-перше".

    ВідповістиВидалити
  3. Навів би за приклад ранкову зарядку

    ВідповістиВидалити
  4. От же ж вредний ти ))))

    Установлюється певний мінімум - і вперед, ішачити. Мінімум за класністю тексту неможливо встановити, немає такого приладу - класнометр. Тому треба брати за мінімум якісь інші величини - обсяг, скажімо.

    Ну і ранкова зарядка з тієї ж опери, так. Просто для мене це менш актуально й цікаво. Моя зарядка вже років десять - чашка кави і сигарета.

    ВідповістиВидалити
  5. В мене теж кава і сигарета )) Тоді до чого твоя теорія про МММ ?? ))

    ВідповістиВидалити