Пошук

27.11.12

Місцеві вибори й Антимонопольний комітет

Місцеві вибори 2010 року були для мене досить веселими.

Тоді я ще очолював Кіровоград.proUA.com. Форум видання використовували в тому числі й усілякі «штабні боти» ‒ для зливу інформації, обкидання лайном опонентів тощо. Все традиційно й неоригінально.

Ми боролися з ботами, видаляли їхні пости. Але вони не заспокоювались і писали знову. Зрозуміло, що окремі шедеври висіли на форумі достатній для ознайомлення з ними час.

Спочатку на мене пожалівся один із місцевих політиків у міліцію. Мовляв, хтось його обізвав на форумі нехорошим словом. Потім – він же в СБУ. Ще один – у прокуратуру. (Це я мовчу вже про численні дзвінки зі штабів кандидатів у мери Кіровограда та ради різних рівнів: «Ой, а що це у вас там таке написано? Ану приберіть негайно».)

У самісінький розпал виборчої кампанії я їхав у маршрутці в Бережинку. Раптом дзвонить мобільний:

‒ Доброго дня, це вас із такого-то банку турбують.

‒ Доброго, слухаю вас.

‒ Я з претензіями. Ви от щодня публікуєте курси валют у кіровоградських банках, а нашого у цій табличці немає.

‒ Ну, надсилайте на пошту курси валют – і буде.

‒ Та ні, я спочатку поскаржуся на вас у Антимонопольний комітет. Те, що ви зараз робите, ‒ це пряме порушення антимонопольного законодавства…

І тут мене починає розбирати сміх.

‒ А чому ви смієтеся? ‒ питає ображено моя співрозмовниця. ‒ Що тут смішного?

‒ Розумієте, ‒ кажу я, ‒ за моїми підрахунками, Антимонопольний комітет – чи не єдина структура, куди на мене останнім часом не жалілися. Тому я тільки за – хоча б заради колекції.

Навіть не знаю, скаржилася представниця банку на мене в АМКУ чи ні. Але наступного дня прислала прес-реліз із курсами валют.

Немає коментарів:

Дописати коментар