Пошук

01.01.13

Напрочуд дивне відчуття…

На початку осені 2006 року я їхав у таксі. Дорога − порівняно неблизька, кілометрів сімдесят, був час подумати, розслабитись. Але не думалось. І не розслаблялось. Натомість десь глибоко всередині народилося дивне відчуття: ніби найближчим часом моє життя кардинально зміниться.

Причому в голову не лізло нічого конкретного. Що це буде: зміна роботи, соціального стану, зламана рука, аварія, смерть невідомої мені до цього тітоньки-мільйонерки і залишений мені спадок? І чи буде? І що це зі мною, тверезим і не надто стомленим, узагалі робиться?

Зізнатися, я трохи здивувався, оскільки не вірю в містику. Крім того, було не по собі, бо ніколи раніше нічого подібного не відчував. А потім нарешті – кілометрі на шістдесятому поїздки – зрозумів: якимось чином зміниться мій внутрішній стан, моє ставлення до життя.

І зміни сталися! Причому буквально через пару тижнів. По-перше, мені якогось біса дуже сильно захотілося переїхати до Києва. (У результаті таки переїхав.) По-друге, я зовсім інакше почав оцінювати свої можливості й уміння як журналіста − об’єктивніше, я б навіть сказав (хоча нічого реального, що могло би похитнути мою самовпевненість, а вона була ого-го якою, не відбулося).

Зрештою, все (було ще кілька моментів, але вони занадто особисті, щоб тут про них писати), не побоюся здатися банальним, змінилося на краще. (Тітоньки-мільйонера в мене не виявилось. Я нічого собі й нікому не зламав і не потрапив у аварію.)

Тепер от – таке саме відчуття. Я точно знаю, що в 2013-му в мене буде багато роботи, у кілька разів більше, ніж торік: вирішив усерйоз зайнятися бізнесом (газета та сайт теж нікуди не подінуться). Ще я знаю, що протягом року мені доведеться докласти чимало зусиль, щоб не «заблукати» у практично невідомих мені сферах ведення переговорів, підписання угод, установлення цін тощо. Відаю також, що мій рівень як журналіста і менеджера зросте – ну а що поробиш, коли так треба, інакше кури загребуть і прізвища не спитають.

Але передчуття – зовсім не про те. Все описане вище я не передчуваю. Я просто знаю, що так буде, виходячи з абсолютно логічних міркувань.

Можна і в містику повірити. Наче хтось невидимий і незнаний уже другий день поспіль подає мені якийсь знак...

4 коментарі:

  1. Дякую. Будуть, куди вони подінуться ))

    ВідповістиВидалити
  2. Почти такое же ощущение. Только в этом году сильно надо заняться здоровьем

    ВідповістиВидалити
  3. Почти такое же ощущение. Только в этом году сильно надо заняться здоровьем

    ВідповістиВидалити