Обережно, психолог!

Сталося таке. Наша журналістка Алла Левінська звернулася до спеціаліста Кіровоградського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, психолога Оксани Клименченко з проханням розповісти про суїциди. Причини, як виявити у людини нахил до скоєння самогубства, допомогти «перемкнути» думки на щось інше тощо.

Записала відповіді психолога на диктофон. Добросовісно розшифрувала і відправила на узгодження.

Відповідь не забарилася: «Що це ви там понаписували?! Я ж зовсім не те мала на увазі! Якщо друкуватимете, то не вказуйте моє прізвище!» (Це при тому, що розшифровано – наголошую на цьому! ‒ дослівно.)

Далі – ще веселіше. Сьогодні Алла зв’язалася з Клименченко по телефону: домовитися про те, щоб зустрітися і поправити те, що не подобається. І що почула? «Де ви вчилися?! Ви навіть речення правильно побудувати не можете. Ми тут усім офісом сміялися, коли читали (фактично з того, що розказала сама психолог, якщо бути зовсім точним). Навчіться спочатку писати, а потім звертайтеся».

Мені от цікаво, як такий психолог працює з людьми. Може, це метод роботи такий?

Оксано Василівно! Як редактор газети Новини Кіровоградщини спішу повідомити вам, що рівень журналістської майстерності Алли Левінської мене абсолютно влаштовує. А от хамське ставлення до моїх колег ‒ ні. Тому прошу надалі говорити з журналістами трохи стриманіше. Ну і взагалі бажано думати, що саме говорите, щоб потім не сміятися всім офісом.

5 коментарів:

  1. Класно написав. Раджу перекинути в НК - і на сайт, і в газету. І не кажи, що неформат. Якраз дуже формат

    ВідповістиВидалити
  2. Бувають у житті унікальні збіги. Дзвонить мені сьогодні дружина одного олександрійського психіатра:
    - Хочу вашої поради як журналіста.
    - Ну-ну.
    - В мого чоловіка брали інтерв*ю і нам не сподобалося як викривили його думки. Журналістка була повинна дати йому на вичитку перед друком?
    - Ні в якому разі. Це називається цензурою.
    - Ага, дякую. Ну вибачте.

    Навздогін питаю:
    - А про що хоч стаття?
    - Про суїциди...

    Єпта.. Коротше, посовітував почитати твій блог ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. круто ))))

      Щодо цензури - я фіг його знає. Ми даємо на вичитку лише пряму мову, якщо просять. (Особливо це актуально, якщо використовуються якісь специфічні терміни - щоб не наплутати і не виглядати некрасиво, м'яко кажучи.) Але ніколи не дозволяємо правити так, щоб змінився зміст сказаного чи нормальна "жива" мова перетворилася на канцелярщину.

      Видалити
    2. Я помню давав один раз, коли писав про реорганізацію нашого заводу "ЕТАЛ". По-перше, в тому інтерв*ю були специфічні терміни, по-друге, йшлося про скорочення 100 чи 140 людей, не пам*ятаю. Сам запропонував директору вичитати, щоб і терміни глянув, і особисто підтвердив, що по скороченню я все зрозумів правильно.

      А так більше не пам*ятаю.

      Видалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.