Навіщо писати технічне завдання на створення сайту

Клієнтам Студії7, народженим і ще не народженим, теперішнім і майбутнім, присвячується.

У процесі роботи Студії (хоч вона й існує порівняно недавно) ми вже кілька разів зіткнулися з такою позицією замовника: я не буду ламати голову над технічним завданням, це взагалі ваші проблеми. Ви мені пропонуйте варіанти, а я обиратиму.

Процес написання технічного завдання виглядає приблизно так: за один стіл сідають замовник і координатор проекту зі сторони Студії й заповнюють спеціальний папірець. У ньому прописуються головні вимоги до майбутнього сайту: цільова аудиторія, кількість і назви розділів, кольорова гамма, використання/невикористання певних технологій, треба чи не треба додаткові консультації по завершенні проекту тощо. Ідеї пропонують, звісно, як Замовник, так і представник Студії.

Коротше кажучи, технічне завдання на створення сайту – це головний документ, за яким працюватимуть дизайнер, програміст і верстальник.

Однак розуміють це не всі. А я, у свою чергу, не розумію, як можна цього не розуміти. (Закрутив, аж самому сподобалось.)

Шановні клієнти, які відмовляються витратити годину – півтори на технічне завдання! Уявіть собі таку картину. Ви хочете побудувати собі віллу і звертаєтесь до будівельної фірми.

− Доброго дня, я би хотів будинок.

− Добре, не проблема. Який і де?

− Ну, я не знаю. Красивий.

− А поверхів скільки?

− Та ви будуйте, а там побачимо.

− А кімнат хоча б скільки?

− Три. А може, вісім…

…ну і так далі. Будівельники приступають до роботи. Без креслень, проекту будівництва, не розуміючи, ні скільки поверхів буде, ні скільки кімнат, ні навіть загальної площі приміщення.

Шановні наші клієнти, теперішні й майбутні! Ви часто, зайшовши у продуктовий, наприклад, магазин, говорите: «Дайте мені що-небудь»? Якщо ні, спробуйте. Буде весело. Особливо якщо за вами стоятимуть у черзі люди, а ви на кожну принесену продавщицею річ (ковбасу, горілку, морозиво, копчене сало тощо) хитатимете головою і скрушно промовлятимете: «Ні, знову не те. От якось воно щось так хочеться, а що – не можу придумати».

Тому писати технічне завдання не те що бажано – просто необхідно.

1 коментар:

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.