Розпорядок дня

Понеділок – п’ятниця. На дев’яту ранку – я на роботі, в офісі. Передивляюся пошту, соцмережі, читаю Гугл Рідер.

З дев’ятої ранку до сьомої вечора ‒ поточні справи: новини, газета, зустрічі, угоди, телефонні дзвінки, електронна пошта… Коротше, працюю.

Години з сьомої – восьмої до приблизно опів на десяту вечора ‒ цей час завжди намагаюся присвятити Яні Андріївні: погратися, вкласти спати.

Потім десь до дванадцятої – першої ‒ знову працюю, здебільшого по Студії (плани розвитку, документи, рахунки тощо).

Перед сном зазвичай читаю.

Сплю годин п’ять – шість і знову в бій.

У вихідні: а) відсипаюсь; б) у суботу намагаюся звести свої контакти по роботі до мінімуму; в) дозволяю Яні Андріївні вилазити мені на голову (поки – у переносному сенсі); г) буває, вибираюся десь випити пару пляшок пива чи склянок горілки з друзями.

Подобається? Мені теж. Але все написане вище – ідеальний варіант, до якого я прагну. (Іноді навіть вдається.) Насправді у суботу доводиться кудись їхати по роботі, у вівторок випиваю, в середу лягаю спати о сьомій вечора, бо треба відіспатися, в неділю о сьомій ранку будить дзвінок від колеги, у четвер, коли якраз обідаю, виникають проблеми по якомусь із проектів, о дев’ятій вечора в п’ятницю, коли всі нормальні люди вже давно вдома чи десь посилено шкодять здоров’ю, я ще в офісі… Ну, щось таке, щоразу – по-різному.

Ненормований робочий день, що тут скажеш… Нічим і ніяк не нормований.

7 коментарів:

  1. идем в субботу и воскресенье на баскетбол , например
    и еще на выставку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі, якщо не рахувати необхідності зробити 2 і 9 сторінки для газети, то цими вихідними якраз відпочину. -)) Так що на баскетбол і виставку - без мене ))))

      Видалити
  2. по-моему, все правильно написал. И опять хорошо. На тебя весна действует? Хороший пост

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Не знаю, що на мене діє. Хочу форму повернути, яка колись була. Я ж реально раніше писав непогані - без зайвої скромності - тексти. Наприклад, ось цей: http://comments.ua/politics/28849-U-tut-Oleksandr.html

      Або цей: http://24.ua/columnists/show/id/34509.htm

      Ну, чи цей: http://a-lysenko.livejournal.com/2008/02/24/

      Чимало прикладів можна навести насправді.

      Видалити
    2. да, хорошие тексты, даже как-то обнять тебя хочется. Про Летова очень понравилось
      Но у тебя и сейчас классные вещи пошли. Влюбился, что ли?

      Видалити
    3. Ну кажу ж, форму хочу повернути )))

      Видалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.