Дуже дивне повідомлення

Прийшло сьогодні з форми зворотного зв’язку на сайті Новини Кіровоградщини (сподіваюся, авторка пробачить мені цей невинний пост): «Шановна редакція!

Давно планую Вам написати прохання не публікувати так звані "не сприятливі дні" у газеті.

Я сама журналістка і знаю, як складаються гороскопи тощо...

Мій дідусь, котрому 87 років є Вашим постійним читачем!

І дуже серйозно сприймає "несприятливі дні, магнітні бурі". Він вірить, що "раз написано що завтра поганий день - то він буде поганим". У діда болить голова, коліна, і все, що може боліти. Коли день "хороший", дід щасливий!)

Прохання, відмінити рубрику, або зменшити кількість "поганих днів" до МІНІМУМУ!

Мій дід мріє дожити до 100 років. Посприяйте цьому, будь ласка)))».


Та ми б залюбки скасували цю рубрику. Чесне слово! Проблема в тому, що такої рубрики в нашій газеті ніколи не було…

1 коментар:

  1. Я знаю зачем ты на писал этот пост! Тебе "Варикоз" проплатил. Пытаясь найти рубрику неблагоприятных дней, я наконец тщательно изучил все ваши рекламы ))

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.