Пошук

20.03.13

Кожен повинен робити те, що вміє

Оце відкрив Америку, ага? Воно, може, й смішно, але, за моїми спостереженнями, дуже часто проблеми виникають через те, що хтось намагається влізти не у свою сферу.

Це я зараз про створення сайтів.

«Нам не треба фотографії, у нас є». І приходить на пошту така лажа, що назвати це фото язик не повернеться. Зняті на «мильницю», в тумані, не у фокусі…

«Нам не треба писати тексти, напишемо самі». І з’являються на світ божий «шедеври»: зі стилістичними й іншими помилками, «чудовими» заголовками тощо.

«Та ну, послуги коректора – це ж дорожче обійдеться. У нашої секретарки філологічна освіта». І вичитує секретарка написані її колегою «опуси» так, що страшно потім глянути.

«Ого, у вас так дорого дизайн коштує. Наш штатний програміст намалює». І малює… Ні єдиного стилю, ні нормальної кольорової гамми, ні людських шрифтів. Нічого такого, що можна було би вважати дизайном.

Мені от цікаво: чому людина, яка збирається побудувати собі будинок, не хоче, щоб будівельники звели їй сарай? Дешевше ж буде.

Кожен має робити свою справу. Професіонали у сфері торгівлі горілкою – продавати її своїм клієнтам. Майстри у написанні текстів – писати тексти. Фотографи – фотографувати. Дизайнери – створювати дизайн. Верстальники – верстати. Політики – брехати (ну це вже не з цієї опери).

… Колись донька попросила мене намалювати коня. Я дуже старався. Вона глянула на результат і спитала:

− Тату, що це?

− Кінь, − ображено відповів я.

− А ти підпиши, будь ласка, що це кінь, бо ніхто не зрозуміє…

От я з тих пір і не беруся малювати…

2 коментарі:

  1. Хорошо написал. Все правильно))

    ВідповістиВидалити
  2. Та правильно. От тільки мало хто це насправді розуміє, на жаль...

    ВідповістиВидалити