Мій друг - Апеляційний суд, а подружка - обласна лікарня

Люди ‒ піарщики типу чи прес-служби ‒ реєструють усілякі заклади на Facebook та VK. Нормальна, здавалось би, ідея.

Але замість сторінки чи групи вони створюють «людські» аккаунти з дивними, як для людей, іменами. От у мене в друзях на Facebook, наприклад, уже є Апеляційний суд Кіровоградської області (прикольно було читати сповіщення: «Апеляційний суд Кіровоградської області хоче додати вас у друзі), УМВС в області, ще кілька цікавих «персон». Сьогодні я подружився з обласною лікарнею…

Це останній мій друг із таким ідіотським іменем. Навіть зважаючи на професійну необхідність, більше не додаватиму.

Я би таких піарщиків узагалі звільняв одразу після створення аккаунту. Зареєстрував людину з іменем Кіровоградбудпродажкупівлябіжутерії ‒ на вихід.

1 коментар:

  1. От ти суровий начальник. Як тебе Карпенко тільки терпить )))

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.