Гола натура чи все-таки «ню»? Дослідження ринку послуг фотографів Кіровограда або Частина перша. Бренд Івана Леонова(ФОТО)

Такої феєрії я не читав дуже давно. Можливо, взагалі не читав. (Так як повністю скопіювати матеріал не вдається, наведу тут лише окремі рядки. Більше можна подивитися за посиланням, якщо статтю, звісно, не видалять.)

Отже, цитати. (А, ледь не забув дописати. Якби читати лише відповіді Вані Леонова - дуже навіть і цікаво. Але я тут наводжу авторську мову.)

Цей матеріал готувався до публікації страшенно довго, так довго і важко, що коли б мої відносини з клавіатурою перекласти на мову флірту між чоловіком і жінкою, то у чоловіка, - тобто, комп’ютерної клавіатури, – кнопка «Enter», вкрай затероризована динамо збоку «Backspace», охляло впала б, так і залишившись десь там – нижче рівня моря. І ніякої любові, як то кажуть,  не було…

Перша чашка чаю  вже вийшла. А я без питва, як без рук. Тільки-но повернулась за чайником – зі спини просто в чашку заляскотіла нова порція кип’ятку, додався цукор.

Прицмокує, задоволено мружиться, збираючи пальці в жменю, - як господиня над десятком яєць, що тільки-но вилупились (Авт.)!

Сідниці задиркувато моргають із темряві. Таку не обійдеш увагою, але чи дасть наблизитись до себе?..(Авт.)

ноги моделі – стрункі, нагадують молоді дерева

Мій цінний інформатор зголосився проводжати мене до самої маршрутки. Ледь сутеніло, проте люди навколо збиралися  у  рівні мурашині колони, аби встигнути до ночі винести із «Плазми» все, що в ній, здається, є їстівного і мийного.

3 коментарі:

  1. Мені теж чомусь ця стаття на Гречці не пішла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Просто авторки там забагато. Читаючи інтерв'ю, я особисто хочу побачити цікаві відповіді на цікаві запитання. А що там уявляється автору, мені до лампочки, я й сам науявляти можу.

      Ну і стиль, звісно, божественний ))))) Наприклад, перший абзац я не зрозумів. А фрази типу "Сідниці задиркувато моргають із темряві" - це шедеври взагалі.

      Видалити
    2. Слухай, діло є, яке цієї статті не стосується. Потрібен на підробіток у Кіровограді журналіст. Багато грошей не буде, але і роботи небагато - одна замітка з областного центру на тиждень. Щомісячно 300 грн. Особливих вимог до площі або характеру замітки немає - головне, щось смачненьке, бажано на правову або політичну тематику. Що за тиждень найцікавіше запримітив - те й написав. Немає когось такого?

      Видалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.