Місія Студії7 у сфері Інтернет-реклами


Крутий заголовок, ага? Насправді я ненавиджу пафосні словосполучення «місія компанії», «наша філософія», «корпоративні цінності» тощо. Люди розпочинають свою справу найчастіше або тому, що їм подобається цим займатися, або ж вони хочуть заробити грошей. (Ідеальний варіант ‒ обидві причини, у нас саме так.)

Але в нашому випадку, перш ніж почати заробляти в тому числі й на Інтернет-рекламі ‒ ми не лише сайти робимо ‒ треба привчити Кіровоград до правильного, якщо так можна висловитись, підходу.


Подивіться на скрін-шот.



Рекламується десертне тістечко «Жозефіна». Але! По-перше, банер нікуди не веде – хоча, за логікою, має приводити покупців на сайт «Формули смаку», у розділ, де описане це саме тістечко. По-друге, купа тексту на банері – не текст, власне, як його розуміють пошукові системи, а файл .jpg, який усякі гугли індексують за назвою та описом, не розрізняючи літери на ньому.

Ще один приклад.



Банер «Цифротеху», знову ж таки, нікуди не веде. Він не клікабельний. Якщо «Цифротех» не має свого сайту, слід було би створити хоча б якусь сторінку з описом окремих товарів ‒ на домені kirovograd.net, скажімо.

Ми, звичайно, могли б робити, як усі, але хочеться, щоб було якісно й цікаво.

Наша реклама ‒ завжди правильна, цікава і якісна. Наші банери ведуть на сторінку з описом товару чи послуги. У наших текстах немає помилок. Ми не пишемо опуси на кілька тисяч знаків на джепегах.

Звертайтеся: (0522) 35-40-74; mail@studio7-kr.com

2 коментарі:

  1. ну, нормально в принципі порекламував себе. Тільки чому за рахунок колег, які поряд? Знайшов би схожі проблеми на сайтах якогось Миколаєва

    ВідповістиВидалити
  2. Ну, ми ж у Кіровограді працюємо. Ставатимуть кращими іншими - ставатимемо кращими ми. Просто колеги іноді сприймають критику в штики - ну то, швидше, їхні, ніж мої, проблеми.

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.