Зустріч випускників площадки-2013: як усе було

Спеціально для тих, хто не спромігся приїхати 20 липня у Малу Виску: нехай вас давить страшна зелена жаба.

Розповідаю, як усе було.

Близько п’ятої вечора на площадці вже тусувався Саня Хмара. Обпершись на бруски (снаряд такий спортивний, хто не в курсі), він тужливо дивився на прохід із боку ресторану, наче не вірив, що ми посходимось.

Але ми посходились! Спочатку до Сані приєдналися я з дружиною й Альонкою, буквально за кілька хвилин з’явився Гриня, потім присунув Граф.

Загалом же склад був такий (може, когось і забув, то вибачайте): я, моя дружина, Альона, Хмарик, Граф, Серьога Васильєв, Матвєй із дружиною й донькою, Гриня, Валєра Усенко, Руха, Вітя Босько з донькою… Наче всі?

Так, це не надто багато народу. Але було весело: гітара, пісні, горілка, пиво, ковбаса, хліб, помідори і чудовий настрій. Зустріч закінчилася баром «Каштан». (Участь в урочистій ході центром міста в напрямку шинку взяли, правда, лише я і Серьога Васильєв, інші ‒ хто не дожив, а хто не схотів.) У «Каштані» час від часу з’являвся і кудись пропадав Валєра, але, зважаючи на нерегулярність цих матеріалізацій, можна сказати, що його там не було.

Коротше. Незважаючи на невелику кількість учасників, мені сподобалось.

І насамкінець спеціально для тих моїх друзів, хто читає цей блог: 8 серпня з Росії нарешті приїжджає Юрик.

Отаке.

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.