Пошук

22.07.13

Коли треба більше, ніж іншим

Недавно один мій товариш запропонував мені:

– А давай на пиво! Робочий день скінчився, спеки немає, можна десь на літньому майданчику посидіти, поговорити…

– Ні, – не дуже твердо, але все ж відповів я. – На мене ще вдома трохи роботи очікує…

– Тобі більше всіх треба? – здивувався товариш. І пішов пити пиво.

Я задумався. А потім зрозумів: так, мені треба більше, ніж іншим.

…Найближчим часом опублікую тут кілька майже концептуальних текстів. Про те, коли треба більше, ніж іншим.

9 коментарів:

  1. тег "фігня всяка" не подходит (

    ВідповістиВидалити
  2. Охохохохо)) Хочу концептуальні тексти. Не маринуй тільки - якщо вже написані, викладай

    ВідповістиВидалити
  3. Будуть, будуть )))) Грядут большиє пєрємєни, тому без концептуальних текстів ну ніяк не обійтися )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. большие перемены? звучит опасно

      Видалити
    2. Нічого небезпечного. Буде весело )))

      Видалити
    3. о нет! весело! только не это !

      Видалити
    4. Перемен требуют наши глаза...

      Видалити