Пошук

06.08.13

Життя триває

Думав забити на цей блог і почати вести на тумблрі. Але передумав.

Тому продовжую писати сюди.

А, ледь не забув. Із сьогодні в мене – нове життя. Деталі – згодом. Коротко ж можна описати приблизно так.

По-перше, я зобов’язуюся постити у цей блог щодня. Тут будуть як серйозні тексти, так і особисті речі, якими я захочу поділитися на загал. Фотографії, цитати, посилання… Все, що прийде в мою лису голову.

По-друге, яким би популярним блог не став, тут навряд чи колись буде реклама (Студія7 не враховується, то – частина мого життя). Хіба що у двох випадках: або за дуже великі гроші, або рекламуватиму те, що самому подобається.

По-третє, хочу попередити про можливе використання ненормативної лексики. Ханжам сюди краще, блять, не заходити. (До речі, а ви знаєте різницю між словами «блядь» і «блять»? Мені особисто подобається така версія.)

По-четверте… Немає «по-четверте», просто починаю жити по-новому.

3 коментарі:

  1. Ну, ти, старий, даєш. То закриваєш, то залишаєш. Але друге, звісно, краще.
    По-перше, лиса голова в тебе вибрита чи полисіла природно?
    По-друге, скільком рекламодавцям уже довелося відмовити сьогодні?
    По-третє, матюки будуть заради матюків чи тільки там, де вони потрібні?
    По-четверте, мені подобається все, що ти робиш. Успіхів )

    ВідповістиВидалити
  2. Відповідаю.

    По-перше, коротко пострижена.

    По-друге, ніскільком. Мова насамперед про гугл едс.

    По-третє, звичайно, там, де потрібні.

    По-четверте, дякую.

    ВідповістиВидалити