Пошук

02.09.13

Я більше не редактор Новин Кіровоградщини

Відпустка – перша, між іншим, за п’ять років – скінчилася, у житті є зміни.

Перше. Я звільнився з посади редактора сайту й газети Новини Кіровоградщини. Причини банальні: хочу більше уваги приділяти Студії. Якщо хтось має питання по газеті й сайту до мене особисто – прохання вирішити їх протягом цього тижня.

Редактор Новин Кіровоградщини – Сергій Муринець. Всі контактні дані – телефон, електронна пошта, адреса – старі.

Друге. Крім того, відтепер я – журналіст тижневика «Украина-Центр».

Третє. Студія розвиватиметься значно серйознішими темпами, ніж до сьогодні. Планів – море, але озвучувати їх поки не буду. 

8 коментарів:

  1. МурЕнець.. А так, конечно же - 7 футов под килем

    ВідповістиВидалити
  2. Усіхів, звісно. Знаю Сергія, вірю, що він справиться, але дуже шкода, що ти пішов.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, мені теж, з одного боку, шкода, адже, якщо ми прийшли працювати на сайт, який уже існував, то концепція газети - повністю наша, від логотипу і шрифтів до рубрик і контенту.

      Але щось мені підказує, що треба займатися своєю справою. З газетою і сайтом у мене на неї часу не вистачало. Сподіваюся, вистачатиме зараз.

      Видалити
  3. Хм. Вопрос Вьюну. А чем Сергей Муренец еще известен окромя как членства в Наблюдательном совете КОДТРК?!))))))) Да, главный редактор это больше управленец, чем журналист, но это при условии что штат не менее 10-20 человек. Ну надеюсь открою для себя господина Муренца как журналиста в ближайшем будущем!) хех!

    ВідповістиВидалити