Немає вільного часу. А я від цього кайфую…

2006 року я переїхав до Кіровограда з Малої Виски. Хотілося нормально жити, тому я не цурався ніякої роботи. Мій особистий рекорд (не температурний) – сім роботодавців одночасно («ХайВей», радіо «Німецька хвиля», газета «Комерсант-Україна» і ще кілька, менш відомих).

Тоді в мене катастрофічно не вистачало часу на відпочинок. Бувало, що три або й чотири дедлайни траплялися одночасно – весело, не те слово.

Потім я жив у Києві, 2008-го повернувся до Кіровограда…

Нині в мене два роботодавці – «Україна-Центр» і я сам (Студія7). Часу – ще менше, ніж у 2006-му. І що найцікавіше – мені це подобається. Єдине, що хотілось би – більше гратися з Яною Андріївною. Але, сподіваюся, років через два, коли бізнес міцно стоятиме на ногах, я своє надолужу.

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.