«Акула» перевершила саму себе

Мені ще до сьогодні здавалося, що написати більшу херню, ніж «У Кіровограді штурмують дендропарк», неможливо.

Мушу констатувати: я помилився. О 19:51 на «Акулі» з’явилася не то стаття, не то новина під назвою «"Шахматисты х*****ы": у кировоградцев лопается терпение».

Дорогі товариші, це повний капець. Чого вартий лише початок шедевру: «В редакцию нашего медиапортала сегодня пришло письмо от кировоградца-анонима». Круто!

Сам лист (там скан його наведений) містить купу всілякої муті про Олександра Рацула. Я – не його друг, і мені – пофіг, що і як він робить. Але ТАК писати про людей не можна, якщо хтось вважає себе хоча б більш-менш вдалою пародією на ЗМІ: «…у Сашки-то своих мозгов никогда и не было…», «…блядословил тупо» тощо.

Опозиційне видання, йопт. Владу, блять, критикує. Але критику від хамства не відрізняє. (Я, до речі, переконаний: якби хтось отак нахамив Миколі Онулу, якому належить «Акула», – ох і вигріб би.)

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.