Слабких людей роблять оточення й обставини. Сильні люди роблять себе самі

Я не просто так написав цю банальність. Впіймав себе на тому, що останнім часом іноді (слава Великому Духу Маніту, не надто часто, але все ж трапляється) думаю: «От, я міг би добитись того й того…» Або: «Е-ех, якби не те й те, то могло би бути…» Чи: «Роки минають, а я так і не зробив чогось там…» Навіть: «От такий-то ‒ козел, через нього в мене…»

Відповідально заявляю: це все херня. Перейматися минулим – неправильно. Вживати слова «якби», «коли б не», «так склалося» ‒ неправильніше вдвічі. Вважати, що хтось або щось може зламати чи, навпаки, кардинально покращити твоє життя ‒ остання стадія ідіотизму. Інші – в тому числі й близькі ‒ впливають, але останнє слово все одно за тобою.

Могло би бути (і буде) все, чого захотів (захочу) я. Якщо чогось немає ‒ ніхто і ніщо, крім мене, не винен. Ні обставини, ні люди, ні розташування планет.

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.