На в’їзді до селища Приютівка Олександрійського району встановили надгробну плиту (фото)

Секретар селищної ради Приютівки Вікторія Лисенко ініціювала встановлення на в’їзді до цього населеного пункту пам’ятного знаку, пише «Моя Олександрія».

Цитата з офіційного сайту Олександрійської райдержадміністрації (всі фото звідти ж): «Сьогодні на в’їзді до селища Приютівка відбулася приємна подія для його жителів – відкриття обеліску. На ньому, окрім дати заснування – 1831 рік, викарбовано фото селища з лебедями на річці Інгулець та храмом Святого Георгія, що є невід’ємним символом Приютівки. Ідея оформити у такий спосіб знак належить секретарю селищної ради Вікторії Лисенко <…> Вікторія Лисенко висловила сподівання, що цей знак милуватиме око не лише жителям Приютівки, а й слугуватиме путівником для його гостей, а також просто проїжджих. Щоб люди знали, що в Олександрійському районі є така гарна з цікавим історичним минулим Приютівка, якій 39 років тому присвоїли статус селища».



Крута ідея, правда? Але втілена, як і багато іншого в нашій країні, через жопу. Пам’ятний знак, покликаний «милувати око», дуже схожий на надгробну плиту.



Куди дивилися замовники? Чим думав дизайнер? Риторичні запитання…

10 коментарів:

  1. сделали бы то же самое, но горизонтально - уже был бы другой коленкор

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На вкус и цвет товарищей нет

      Видалити
  2. Надгробна плита - вона і є надгробна плита. Тому "вкус и цвет" тут ні до чого.

    А другий знімок мені взагалі нагадує поминальний день, коли на цвинтарі збираються родичі й друзі покійного.

    ВідповістиВидалити
  3. В тебе у заголовку помилка, до речі. ПриютівкИ. Закінчення не змінюються тільки у назв станцій.
    Може б і не зробив зауваження, але начитався тільки що одного умника, який себе Президентом кличе ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо перед географічною назвою стоїть означувальне слово (місто, село, море, гора тощо), то у всіх випадках назва вживається у називному відмінку: селища Приютівка, селищем Приютівка і так далі.

      Якщо означувального слова немає - тоді географічна назва відмінюється: Приютівка, Приютівки...

      Втім, у художніх творах зустрічаються обидва варіанти. Так що пропоную нічию )))

      А умника я теж читав )))) Потішний він )))

      Видалити
  4. Привіт!!!!! Ніякої нічиєї!!!! Це старе правило, як життя!!!! Давай посилання на свою маячню! Почала діяти українська редакція Я ПлакалЪ? Я ж не кажу, що ти правил не знаєш. Недобачив, буває. Виправляй давай!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ги ))) а ти таки Президента перечитав )))) Але в тебе все одно так не вийде. Не Президент ти просто )))

      Видалити
    2. нє ))) Мій блог, мій допис, мої правила ))))

      Видалити
    3. це ти в Президента вкрав таку заморочку )) це його афоризм

      Видалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.