Line Кіровоград: класна ідея, херова реалізація

Ідея з лініями в Кіровограді (історична, яка поєднуватиме всякі пам’ятки архітектури; гастрономічна – заклади харчування тощо) – прекрасна. Обласному центру потрібні «фішки» – чим більше, тим краще.


Фото: Група Line Кировоград у Facebook

Реалізація цієї прекрасної ідеї – повна жопа.

Я пам’ятаю, як на Дворцовій з’явилася історична лінія. Їхав на роботу на велосипеді й помітив якусь незрозумілу пунктирну розмітку на асфальті. Що воно таке? Велосипедна доріжка? Та наче ні. Пішохідна? Так уся ж Дворцова ніби пішохідна… І таких, як я, – до фіга й трошки.

Потім, щоправда, вздовж лінії поставили щити з описами історичних місць. (Коректора в реалізаторів ідеї не знайшлося, тексти – з помилками. Жаль, немає світлини під рукою, але там і орфографічні , й граматичні, й стилістичні – які хоч.)

А проблем, власне, дві.

Перша полягає у майже повній відсутності піару. Група на Facebook і пара статей у пресі – цього недостатньо. Чому не було сюжетів на всеукраїнських каналах? Чому про це не писали всеукраїнські газети? Чому не організовуються регулярні екскурсії цими лініями? Де білборди з рекламною кампанією?

Друга – в тому, що про лінії знають лише ті, хто їх придумав і малював. Як приїжджа людина, вийшовши в центрі з маршрутки, зрозуміє, що за тими різнокольоровими смужками на білій розмітці треба йти? У який бік? Навіщо? Чому молодіжна позначена червоним кольором, а історична – зеленим? Де логіка, і як її зрозуміти (якщо вона є)?

Та і взагалі з туризмом у Кіровограді – не густо. Ось вам цитата: «Торік вийшла туристична карта Кіровограда. Нині ми плануємо забезпечити нею готелі та випустити її у вільний продаж». Це сказала начальник відділу культури та туризму міськради Анна Назарець в інтерв’ю мені ще у травні нинішнього року. І де карти в готелях? Немає!

З того ж інтерв’ю: «Хотілось би, щоб був цілий інформаційний центр <…> Ще у планах – створення туристичного сайту Кіровограда: екскурсійні маршрути, афіша культурних заходів тощо». Навіть коментувати не хочеться.

А у нас же навіть є ціле комунальне підприємство «Агентство розвитку міста Кіровоградської міської ради». Що воно розвиває? Куди? Як?

Є такий відомий британський бізнесмен Річард Бренсон. Він написав якось: «До біса все! Берись – і роби!» Може, досить уже планувати, проводити безкінечні наради, відсиджуватись у кабінетах? Може, пора робити?

3 коментарі:

  1. А я звернув увагу на ці зелені змійкі по Дворцовій на підході до театру Кропивницького. Оскільки я трохи продвинутий, у пам*яті спливло, що це лінії, які ведуть до культурних місць. Але ти правильно пишеш - про це знають одиниці

    ВідповістиВидалити
  2. Та отож. Узагалі формула "Хороша ідея - херова реалізація" дуже часто зустрічається.

    ВідповістиВидалити

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.