Депутата міськради Бєлова повели на допит (доповнено, фото, відео)

Сьогодні зранку з’явилася звістка про те, що міліція вибила двері квартири депутата Кіровоградської міськради, соратника Миколи Онула, члена партії «УДАР» Віталія Бєлова (на знімку) і проводить там обшук.

Близько десятої ваш покірний слуга був на місці подій. На вході у під’їзд стояв суворий правоохоронець.


– Все скінчилось, ви спізнилися, – сказав він.

– А що скінчилось? Що тут було?

– Нічого, – лаконічно відповів міліціонер.

Тоді я вирішив зателефонувати Бєлову. Розмова вийшла короткою.

– Я не дуже можу зараз говорити, в мене тут міліція проводить обшук, – узяв слухавку депутат міськради.

– Вам щось інкримінують?

– Ні. Зараз мене вже виводитимуть, – і пролунали короткі гудки.

Сфотографувати історичний момент – депутата виводять у наручниках, він із гордо піднятою головою кричить: «УДАР не спинити!» – не вдалося. Просто нічого такого не було. Бєлов вийшов сам у супроводі міліції.

– У мене вилучили ноутбук та дві дискети (?), – встиг він розповісти. – Крім того, установчі документи моєї фірми. Мене викликали повісткою на допит, от якраз туди я і їду зараз. Я вважаю це політичним замовленням.
Віталій Бєлов демонструє повістку. Фото Олени Несен.


Штурм помешкання Віталія Бєлова. Відео Валерія Лебедя, "Гречка"

Тим часом інтернет-ЗМІ написали, що правоохоронці «прийшли в гості» до Бєлова у зв’язку з його погрозами про вбивство на адресу кількох кіровоградських підприємців та спробами вимагання.

Далі, я так розумію, буде…

P. S. Міліціянти вибили вхідні двері до квартири Бєлова. Якщо він не захотів відкрити представникам правоохоронних органів, знаючи про ордер на обшук, - тоді це одне. Коли ж вигатили, щоб вручити повістку, - виходить повна херня. Адвоката не пропустили - теж, по-моєму, херня.

А найбільше мені шкода в цій історії маленьку доньку Бєлова, яка в момент штурму знаходилася у квартирі...

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.