Пошук

27.11.13

«Еталонний» маршрут

Кіровоградська міськрада обіцяє, що невдовзі мешканці та гості обласного центру зможуть скористатися маршрутом 1-ц, який з’єднає вулицю Жадова з новою автостанцією. Курсуватимуть ним автобуси середньої місткості.

Впроваджувана міською владою Кіровограда транспортна реформа викликала чимало нарікань жителів міста. Кілька маршрутів скасували та змінили. Найважче стало їздити у години пік, незважаючи на збільшення кількості автобусів великої місткості та тролейбусів і зменшення інтервалу руху.

З критикою реформи кілька разів виступив голова облдержадміністрації Андрій Ніколаєнко. Він зазначав, що владі обласного центру слід визнати свої помилки і чимшвидше їх виправити.

9 листопада, після обласної конференції Партії регіонів, своє ставлення до реформи висловив і колишній губернатор, а нині – заступник Глави Адміністрації Президента Сергій Ларін.

– Я три місяці не втручався в ситуацію. Однак далі так не може бути, – сказав він. – Я спеціально передивився списки скарг, які надходять на «Гарячу лінію». Кількість тих, які стосуються транспортної реформи, перевершила всі сподівання. 85% із них – через ліквідацію маршрутів №№1, 9-а та 50. Люди не можуть дістатися потрібних об'єктів у зручний для них спосіб. Реформа є вдалою, коли нею задоволені 90% населення і лише 10% продовжують критикувати. А в нас вийшло навпаки.

Так «співпало», що після оприлюднення місцевими ЗМІ слів Ларіна виконком Кіровоградської міськради 14 листопада вирішив запровадити новий маршрут – 1-ц.

– Протягом вересня – жовтня ми здійснювали моніторинг, виявили проблемні ділянки: вулиця Полтавська у бік центру та проспект Правди в години пік, – розповідає «УЇЦ» начальник управління розвитку транспорту та зв’язку Віктор Зубченко. – Зараз вирішуємо всі технічні питання, робимо паспорт маршруту. Він проходитиме вулицями Генерала Жадова, Попова, Конєва, проспектами Університетським і Правди, вулицями 50 років Жовтня, Великою Перспективною, Євгена Маланюка, Полтавською, провулком Об’їзним – до нового автовокзалу.

Як і раніше, міська влада ставить майбутньому перевізнику дві обов’язкові умови: порівняно нові автобуси, а їхня місткість повинна бути не меншою середньої. Правда, за словами Зубченка, хто саме возитиме пасажирів, поки не визначились.

– Конкретного перевізника, який працюватиме, я назвати поки не можу, – говорить чиновник. – Працюватиме на маршруті той, хто найшвидше запропонує варіант, який відповідатиме всім зазначеним вимогам. Однозначних пропозицій ми поки не отримували. Я не виключаю такої можливості, що це буде хтось не з нашого міста. Для нас зараз головне – забезпечити попит населення на пасажирські перевезення.

Втім, «УЇЦ» вдалося з’ясувати, що потенційний перевізник, який обслуговуватиме маршрут №1-ц, вже є – місцевий бізнесмен Дмитро Вінницький. Інвестор закупив автобуси БАЗ-А081.11 виробництва бориспільської компанії «Еталон». Йому належить ПП «Олікс», що працює на маршрутах №№3, 15, 21, 27, 44 і 108.

БАЗ-А081.11 – це 7,7-метровий автобус середнього класу, який Бориспільський автобусний завод випускає з 2011 року. Він має 22 пасажирських сидіння, а його повна місткість розрахована на 43 пасажири. Автобус також, за інформацією офіційного сайту «Еталону», «обладнаний комфортними напівм’якими сидіннями, поручнями безпеки, покриттям підлоги, що запобігає ковзанню. Салон має багато вільного простору, а також розширені дверні арки, що полегшують процес посадки-висадки пасажирів».

У міськраді планують запустити новий маршрут наприкінці листопада – на початку грудня.

Андрій Лисенко, «УЇЦ»

Немає коментарів:

Дописати коментар