Пошук

04.12.13

«Еталонний» маршрут – і зовсім не еталонна презентація

Якщо управління розвитку транспорту та зв’язку Кіровоградської міськради керуватиме транспортною мережею так, як організовує презентації нових автобусів, то пасажирів – нас із вами – відверто шкода.

У минулому номері «УЇЦ» повідомляла про маршрут №1-ц, який з’єднає вулицю Жадова з новим автовокзалом. 30 листопада він запрацював. На вулиці Кіровограда виїхали автобуси виробництва бориспільської компанії «Еталон». У кожному з них, за паспортом, можуть уміститися 45 пасажирів (разом зі стоячими). Інтервал руху – 5 – 6 хвилин, із шостої ранку до одинадцятої вечора.

Маршрут тимчасово – до проведення конкурсу, який запланований на 30 грудня, – обслуговує ПП «Олікс». За словами директора підприємства Дмитра Вінницького, водії підібрані досвідчені та ввічливі, автобуси невдовзі обладнають GPS-навігаторами. Ціна проїзду – дві гривні – не змінюватиметься.

У понеділок, 2 грудня, кореспондент «УЇЦ» проїхався в «Еталоні» від центру до автовокзалу. Враження – в основному позитивні: салон – просторий, прохід між сидіннями дозволяє без особливих проблем добратися до дверей. Чи не єдиний мінус – під час руху дуже шумно, звук двигуна настільки потужний, що поговорити з сусідом – проблематично.

Правда, є ще один не надто красивий момент, який не пов’язаний із технічними характеристиками «Еталонів». Пільгового проїзду в них поки немає – як і відповідного оголошення при вході. Тому бабусі й дідусі, які не планували сплачувати повну вартість, спочатку заходять усередину – й одразу ж виходять. Не дуже зручно, м’яко кажучи.

Чи «приживуться» нові автобуси в Кіровограді й, зокрема, на маршруті №1-ц – побачимо після 30 грудня. Поки ж хочеться написати ось про що.

29 листопада управління розвитку транспорту та зв’язку запросило журналістів місцевих ЗМІ на презентацію нових автобусів. Представників мас-медіа відвезли «Дельфіном» на територію ПП «Олікс» (вулиця Московська). Там уже вишикувалися «Еталони».

Фотографи та відеооператори досхочу познімали новенькі транспортні засоби ззовні та зсередини, ті, хто пише, поспілкувалися з водіями. Посиділи в маршрутці. Обговорили європейські перспективи України. Обмінялися останніми чутками. Покурили. Час потихеньку спливав, холод міцнішав, а коментувати презентацію ніхто не збирався.

Зрештою, замерзлі журналісти поцікавилися в начальника профільного управління міськради Віктора Зубченка, чи не був би він таким ласкавим сказати пару слів на камери й диктофони й відправити всіх назад у редакції відігріватися. «Зараз із облдержадміністрації мають під’їхати – тоді всі разом вам прокоментуємо, почекайте трохи», – відповів він.

Почекали ще. Ніхто не приїхав. Хто саме мав прибути – так і лишилося таємницею.

Години через дві з початку «презентації» Віктор Зубченко та Дмитро Вінницький відповіли на кілька запитань про ТТХ автобусів, інтервал руху тощо. Справедливості заради слід відзначити, що директор ПП «Олікс» перед від’їздом журналістів вибачився за затримку. Мовляв, не часто доводиться організовувати такі заходи, тому й сталася така «накладка».

Управління розвитку транспорту та зв’язку, між іншим, повинне не лише проводити прес-конференції та презентації, а й контролювати всю транспортну мережу Кіровограда. Один результат виконання функціональних обов’язків ми вже побачили. Далі буде?

 «УЇЦ» №49 від 5 грудня 2013 року, фото Олени Карпенко.

1 коментар:

  1. Ага! ЗЧМТ, знач, ніхто не знає шо таке, а ТТХ - всі знають? Бубубу!))

    ВідповістиВидалити