Найкращі діти у світі

У мене – двоє доньок, Юля (старша, 9 років) і Яна (1,5). Так сталося, що старша живе в іншому місті зі своєю мамою. Разом із бабусею (моєю мамою) купили їй (доньці) на день народження телефон. Недавно передала мені його, щоб зносив у ремонт – швидко сідає акумулятор.

І тут – біда. Моя надійна «Нокія» благополучно завернулася. Тупо не вмикається, хоч трісни. Треба, зрозуміло, теж нести до майстра. А доньчин, хоч і розряджається за день, усе ж працює. Дай, думаю, попрошу покористуватися на деякий час.

– Сонечко, а можна я твій мобільний потягаю, поки свій відремонтую.

– Тату, що ти таке питаєш. Хоч і назовсім забирай.


Цінність її фрази ще й у тому, що сенсорний телефон – це ледь не блакитна мрія. Треба було бачити її очі, коли їй вручили цей подарунок.

Яна Андріївна також росте дуже подільчивою й не жадібною. В мене – найкращі діти у світі.

Немає коментарів

Крапка

Це – останній запис у блозі. Новий рік – нове життя. Надалі читайте мене тут: http://a-lysenko.tumblr.com  

На платформі Blogger.